Power Price S.A., notowana na NewConnect spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi konsekwentnie buduje pozycję rynkową oferując najniższe na rynku ceny i wprowadzając promocje na wybrane artykuły. Klienci platformy łączącej rozwiązania sklepu internetowego, giełdy towarowej oraz portalu zakupów grupowych do końca sierpnia mogą korzystać min. z 15 proc. zniżki na wszystkie artykuły biurowe i szkolne w ofercie.
Spółka buduje lojalność klientów min. w oparciu i najniższe ceny oraz stałe promocje na wybrane materiały i produkty. Dzięki temu, platforma Power Price, stale zwiększa sprzedaż i poprawia rentowność na bardzo konkurencyjnym rynku, udowadniając, że przyjęty model biznesowy jest skuteczny i perspektywiczny.
- „Promocje na naszej platformie są częścią strategii marketingowej i pokazują, jak tanie mogą być wybrane produkty, gdy udaje się skrócić maksymalnie łańcuch dostaw, o jest misją naszej Spółki” - mówi Piotr Skawiński, Prezes Power Price S.A. i pomysłodawca platformy. - „Warto podkreślić, że pomimo nie najlepszej koniunktury w handlu e-commerce w segmencie B2B, Power Price udaje się stale zwiększać sprzedaż z korzyścią dla coraz liczniejszego grona naszych klientów” - dodaje Skawiński.
Platforma Power Price w ostatnim czasie wprowadziła szereg ułatwień i promocji, takich jak odroczona płatność, zniesienie opłaty za dostawę towarów, czy ograniczenie minimów logistycznych jakie obowiązują przy zamówieniach.
Mimo że Power Price w swoim modelu biznesowym wykorzystuje rozwiązania znane z innych serwisów zakupów grupowych, to jednak jak podkreśla Spółka nie jest to bezpośrednia konkurencja dla firm takich jak Groupon – gdyż za pośrednictwem platformy nie są oferowane usługi, a jedynie towary w stałych atrakcyjnych cenach wynikające z długofalowych umów zawartych z dostawcami. Power Price stawia na dostarczanie stałych korzyści swoim partnerom i sprawdzony asortyment świadomie rezygnując z oferowania tzw. „okazji” np. z końcówek serii, czy niskiej jakości towarów. Filozofia Power Price zakłada, że wszelkie oszczędności i rabaty wynegocjowane z dostawcami służą klientowi końcowemu – platforma zaś pobiera jedynie stałą opłatę technologiczną od producentów.
Obok intensywnych prac związanych z poszerzaniem oferty produktowej, Spółka stale poprawia sprzedaż i zwiększa liczbę użytkowników. – „Jesteśmy na etapie systematycznego wzrostu i pomimo wahań sprzedaży w poszczególnych okresach, tendencja jest wzrostowa, co wskazuje na słuszność przyjętej strategii” - mówi Piotr Skawiński, Prezes Power Price S.A. i pomysłodawca platformy. – „Najbardziej jednak cieszy nas rosnąca lojalność klientów i partnerów, oraz powtarzalność spływających poprzez platformę zamówień” – dodaje Skawiński. Klienci powracający na platformę, czyli składający kolejne zamówienia, stanowili w marcu br. 41,22% ogółu klientów, a wygenerowali sprzedaż równą 56,46 % globalnej sprzedaży platformy. Docelowo Power Price zakłada, że powracający klienci będą generowali ponad 60-70 proc. obrotów realizowanych za pośrednictwem platformy.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/platforma-power-price-kusi-promocjami-art-szkolne-i-biurowe-15-proc-taniej